Friday, June 30

0-0

blev dagens resultat och dom var nöjda tjejerna och ledarna, sedan var det paradisbadet som lockade och jag tror det var disko i kväll. gissar att dom har skoj i alla fall har inte kunnat prata med dottern själv ännu utan pratar med en ledare får se om dottern ringer hem i kväll annars får väll mamman stå ut ändå :)

tänk vad underbart att sommaren är här kan liksom inte fatta att man knappt behöver kläder på sig ute har tom solat lite idag får bara hoppas jag inte bränt mig också är ju en nackdel att vara rödhårig och ha fräknar under sommaren dessutom får jag ofta vattenfyllda blåsor om jag bräner mig vilket ej är skoj men än så länge har jag klarat mig bra.

har idag gjort de sista till morgondagens marknad men det är svårt att jobba i cernitlera då solen skiner den blir så lätt för varm så jag ahr fått ställa en fläkt på bordet för att kyla ner leran så gott det går får hoppas det blir ltei mer lätt jobbat senare i kväll.

tror jag måste ta en skogspromenad med hundarna efter maten maken ska ändå ut och springa så det passar ju bra tror dom skulle må bra av att få springa av sig lite

nu ska jag gå och fortsätta med middagen ungsgrönsaker med mozarella och grillat blir det

mums

kramar Ulrica

No comments: