Friday, September 15

Pysslartider


Sitter och pysslar till en online helg som vi har på en lista och skaparglöden finns men tyvärr har ajg problem med min migrän som kommer och går tyvärr men jag ska inte klaga för får jag bara ha mitt pysselrum ifred, just nu är det invaderat av L som också skulle pyssla men utan mammas närvaro, men då jag får tillbaka mitt rum ska jag låsa in mig och pyssla för som tur är så får jag bara lugn och ro kan jag gärna skapa trots att migränen lurar (inte då den är som värst men därimellan)

här i norr kan vi i alla fall fortfarande njuta av sommaren vilket är helt otroligt den blåa blomman här brevid är en av flera som just nu blommar på vårat broräcke, jag som trode jag hade en klätterväxt som inte hade några blommor vad fel jag hade, får hoppas att vi får fler soliga dagar så jag får njuta av de 20talet knoppar som ännu inte slagit ut.

jag och maken planerar just nu för en resa till tallinn vilket ska bli underbart vi hinner också att vara i stockholm en dag så det finns lite planer att pysselshoppa :)

finns föresten fler hemma hos oss som njuter av ljuset Pepsi och Kiara njuter verkligen ute på altanen av det sista soltrsålarna, stakars pepsi är nu ganska nöjd då hon blivit klipt under magen och vid benen då matte minns hur hemskt vi hade det förra hösten i slasket som kröp in och tovade sig fast överallt, så nu slipper hon plågas då vi ska kamma henne eftersom både hon och vi hatar tovorna så blev det nog ganska bra trots allt, men den vackra svansen och öronen de får förbli långa. annars har vi nipper tippan kiara som jsut nu är i höglöpet de märks inte så mycket förutom att vi plötsligt fått en liten kramgo tjej som tom söker sig upp till husse för att få mysa hon som annars är så självständig men i övrigt märks det inte alls att hon löper tja förutom slabbandet då stakars Pepsi får gå efter och städa blodstänk efter sin syster.

Nu ska jag sätta mig med familjen och se slutet på idol och jag tror även jag hinner skapa lite innan sängen lockar i kväll

KRAMAR

No comments: