Wednesday, December 6

Länge sedan


jag skrivit men det har varit lite mycket på sista tiden så dår får datorerandet bli lidande men lite pyssel har jag hunnit med inte bara sådant som ska till markander fast mest sådant så klart, massa tändstiksaskar bla. vilket både är roligt att göra och funkar bra att sälja

idag fick jag nya QK dies så jag gjorde en lite jultavla att hänga upp. de var pilliga figurer att sätta ihop men de var värt besväret och jag tror inte man gör hela kittet så ofta så då gör det inget att de är småpilligt.

nu ska jag gå och göra lite mer julkort har inte gjort ett enda åt mig själv i år så det är väll läge att satrta nu för de jag gjort till försäljning har faktiskt gått förvånadsvärt bra

vi ses och förhoppningsvis tar det inte lika lång tid innan jag skriver igen, föresten min lilla blondin är numera brunet riktigt mörk dessutom och jätte fin blev hon

2 comments:

Anonymous said...

Så fint kort! Men vad pilligt att göra! Kramis!

Annika kort & gott said...

Jultavlan är jätteläcker och jag kan tänka mig att det var pilligt att göra!

Är så nyfiken på alla dina tändsticksaskar, kanske man kunde få se en bild på några framöver?!
kram Annika