Wednesday, February 14

Alla hjärtans dag

är det idag och jag vill passa på att skicka en stor KRAM till alla mina vänner
en lika stor KRAM får även mor, far och bror med sambo, alla är ni värdefulla för lilla mig

Hoppas också att mannen i mitt liv fick sova gott i natt igår hade brandlarmet gått mitt i natten och förstört hans sömn, fast fördelen för mig var att jag då fick prata med honom på morgonen :)
för de jag saknar mest är just detta att jag inte bara kan ringa han är ju 6timmar bakom oss i tid så just nu sover han förhoppningsvis och då jag ska gå isäng då har han precis slutat jobba, i kväll ska jag laga godmat till änglarna och förhopppningsvis orkar jag baka lite semlor också sedan var det visst föräldramöte i K:s klass pga att dom är lite för pratiga och stör unde rlektionerna men enligt K tillhör han den lugna delen och jag tror honom men det är ju ändå värdefullt att gå på detta möte och se hur vi ska lösa detta

No comments: