Wednesday, February 7

Kärleksfullt album

har fått en massa små provförpakningar på flingor och
självklart kan man inte bara kasta små söta kartonger så jag klädde in den i de prickiga papperet (catter box) jag blivit småkär i :) och sedan gjorde jag två enkla böcker
som jag inte dekorerat så mycket mer än öljet och band i kanten så den ska vara lätt att bläddra. ena boken är det bilder på mina tvåbenta äsklingarl och det är bara underbara syskonbilder, de andra albumet är mina fyrbenta bebisar innehållet och där har jag blandat med bilder på dom en och en som valp och sedan även bilder på båda tillsammans.

albumet är alltså fyllt med kärlek :) och de jag älskar mest

ska helt klart göra fler sånna här album håller just nu på att kolla in lite mer lådor, en perfekt förpakning måste ju vara såsförpakningarna de där trepack de är lite större men inte så breda så ett album på 8-10 sidor passar

sedan måste jag få visa några kort som jag hittade i fotogömmerna dessa är bland de första jag gjort och då var det mycket klipta detaljer men enormt roligt att se . kossan tror jag var till min mor

1 comment:

Anonymous said...

Men jisses så häftiga de blev de där småalbumen i flingaskarna. :)
Man kanske skulle prova att göra något sådant med de där gratispappren som brukar medfölja i vissa scraptidningar. :)

Kram Kram

Lillmonster från Aff