Wednesday, March 7

Bilder från maken

första är från hans hotellfönster i morse, ser ni nöjesparken i bakgrunden det är fullt av både bergodalbanor och vattenrutchbanor gissa om barnen planerar att följa med dit någon gång
anda fotot är gatuskylten utan för Mac kontoret där han är och jobbar mac har en bulldog som varumärke
Här har det också kommit snö klibbsnö :( men jag har småfuskat med skottningen det får K ta i morgon då det slutat snöa, annars så är allt bra L gnäller lite över att det kliar i gipset och att hon har ett tråkigt sportlov allt hon skulle kunna gjort funkar ju inte med armen i gips ingen simhall, ingen hockey och absolut ingen pulkåkning eller slalom.
K han målar gubbar och ser på starwars han har dessutom en bra taktik på morgonen han är uppe innan åtta och har då 2-4 timmar i lugn och ro innan jag eller L orkar oss upp helt normalt av en tonåring att av frivilja stiga upp så tidigt på ett lov, han måste vara pappas pojke för morgonpigg är de sista hans mor är inte speciellt kvällspigg heller nu ska jag masa mig ut med vovvarna ringa upp maken och sova min skönhetssömn.

1 comment:

Annika said...

Oj, vilken nöjespark! Dit vill nog mina barn fara med. :-) Kramis!