Thursday, March 8

Billig fylla

Ibland ledsnar jag så enormt på min förbanade whiplash i perioder får jag svår yrsel och det känns som om man är konstant åksjuk eller som om man varit på en dunderfest kvällen före.

självklart måste jag få detta just nu då barnen har sportlov och jag är ensam vågar inte köra bil men måste handla och klarar inte av att gå till affären heller, BLÄ. ska vila en stund och ta lite mediciner så hoppas jag de värsta lägger sig så jag tar mig till Ica i alla fall.
jag har faktist hellre jätteont än denna yrsel för den påverkar allt man gör så otroligt mycket och dessutom mår jag så där åksjuke illa pga av att allt snurrar, hoppas det är ett kort besök yrseln gör ibland sitter den bara i någon dag ibland veckor så håll tummarna att den försvinner snabbt.


fick en bild nu på morgonen av de tidnignar maken köpt dom såg inte hel fel ut

:)

nu ska jag vila en stund och hoppas det blir bättre senare i dag

No comments: