Sunday, March 25

Ännu en pysslardag

Lördagen var det pysselträff i Umeå och trots att kameran var med tog jag inte en enda bild men jag hade trevligt ändå :)
gjorde en Lo, ett par örhängen, ett halsband och ett kort, bilder kommer senare.

ska snart gå och plocka i ordning på pysselbordet igen för nu har pyssellusten kommit åter får dock se om jag orkar pyssla just idag är supertrött och fick tyvärr åka hem tidigare igår då kroppen sa ifrån men det var en härlig dag och jag blev tvåa i en tävling så jag fick lite mer pärlor :)

sedan snuttade jag på gobebis en hel del så hennes mamma han pyssla lite i alla fall

tror det blir mer sova idag kroppen känns ledbruten och huvudet snurrigt men med glada minnen och insperation är det värt denna extra värk.

Ha en skön söndag och glöm inte ställa fram klockan

No comments: