Wednesday, March 14

Nu är dom hemma

Både maken och apparaten (inga dumma tankar nu inte den apparaten jag menar)

jag fick massa fina saker och jag får nog fota dom i morgon men på flygplatsen stack han åt mig en ask med ett snösmycke i han hade köpt den på flyget över atlanten :)
sedan fick jag en t-shirt det står NYC på (alla i familjen fick olika NY tröjor), en liten Pillerask från disney store till min samling, 3st scrapptidningar åså min gröna apparat eller insekt kanske man ska säga plus alla stansar till apparaten. brevid apparaten i väskan låg ett litet medelande från tullen i USA de ahde gått igenom väskan eftersom de inte kunde se riktigt vad som fanns i den förstår om min gröna kompis såg lite skum ut en låda med massa metall i säkerligen populärt bland tullen där över.

läkrast var nog ändå scrappbokingpapperet han köpt på empier state bilding de var så vacker att jag vet inte om jag vågar scrappa med några av dom troligast så får dom sitta på motsatt sida i albumet för dom var så vackra i sig själv, det fanns även lite klippark i den satsen så jag kan nog knåpa ihop något, vilekt ska bli superskoj.

kändes nästan som julafton eller nått igår med så mycket presenter. barnen fick massa kläder och L fick två American idol dvd:s en med de bästa och en med de värsta från serien, K fick en bok och sedan fick han en registeringsskylt med hans namn på (nästan men med engelsk stavning) det står New York på den och sedan Empier state bilding. sedan fick barnen något äkligt godis också

Nu ska jag gå och leka lite med min nya Kompis her insekt han är underbar och grön och fin min stakars rosa QK har jag gömt undan nu Grönt är ju min färg vet ni :)

1 comment:

Anonymous said...

Så härligt att du fått din nya leksak! Grön är också min favoritfärg :)