Tuesday, April 24

Tack

för all beröm jag fick efter mitt egoinlägg :) både här och privat de värmde ska ni veta och jag lovar att jag ska fixa en beskrivning här på bloggen snart, tyvärr mår jag inte så bra med massa migrän just nu så de måste vänta men dröjer det påminn mig gärna.


såna här skrutt migrändagar är jag så lycklig över mina vovvar de kräver ju i vanliga fall inte så mycket och är jag dålig då är dom så nöjd om dom får ligga nära och Pepsi som aldrig ligger runt mitt ansikte eller mot min rygg i vanliga fall lämnar inte sin plats så länge migränen är som värst och jag ligger på sidan då ligger hon så hon värmer både nacken och ryggen medan Kiara som vanligt försöker tränga sig runt mitt huvud tur hon är liten så både hon och mitt huvud ryms på kudden. har jag ont väldigt i ländryggen då har jag ofta Pepsi där som värmare, men bara då de gånger jag är sämre än vanligt och jag har även märkt tendenser på Pepsi att hon liksom berättar innan då migränen är på väg genom att hålla lite extra koll på mig dom är helt klart otroligt kloka djur i alla fall Pepsi, Kiara hon bara är och all den skratt jag får pga henne är också helande på sitt vis men klok är hon inte den hunden :)


Jag förstår verkligen varför man rekomenderar husdjur till sjuka och gamla för en värkdag blir betydligt lättare då man inte är ensam.

















en bild på mina två älskningar strunta i dammråttorna dom är borta nu (om inte nya kommit) tyckte dock hundarna var så söta där dom trängt ihop sig i Sigges korg som är ganska lagom för en liten hund eller katt inte två, men Kiara vill ju helst ligga nära nära och oavsett om det är matte, pepsi eller Sigge så tränger hon in sig och finns inte plats tja då lägger man sig ovanpå

No comments: