Sunday, June 3

Lite av varje


Hej i torsdags var jag och maken på IKEA och jag köpte lite nytt till pysselhörnan så nu har jag både ett rullskåp och en bättre stol sedan köpte maken mig en plattskärm till datorn så nu har jag stor arbetsplats. självklart kostade resan på en del på min skröppelkropp men det var det värt. vist har jag det fint nu på min plats


tavlan med cavalieren är min morsdagspresent från dottern söt vist


och sista bilden från pysselhörnan är tagen från min halva i sängen






























i lördags hade vi en liten grillfest här hemma jag är ju med i buzzador http://www.buzzador.com/?refstr=Ulli
och fick en massa kyckling att provgrilla, mums säger jag bara och
det sa våra gäster också.

passade på att ta ett litet familjekort med jag, mor , far och lillebror har nämligen sökt efter en bild med oss alla fyra och de enda jag hittade var ifrån lillebrors dop så det var läge för en ny bild, föresten kolla in mitt prickiga fina linne :)

har pysslat lite också men de kommer i en ny uppdatering
Kramizar


4 comments:

Anonymous said...

Kul med omändringen på din pysselplats. Jag behöver också göra nå't mer effektivt av min plats.

Fint foto på hela familjen. Nå't sån't får jag ju aldrig mera.....

Miapuh said...

WOW så himla läcker bild på VOVVEN som de står DIVA på, har ni gjort den??? :D

Anonymous said...

Härligt kreativ miljö, att sitta och pyssla i !

Karabara said...

Kul och se bilderna och vad otrolik lik din mor du är!
Kul!
Kram Karin