Tuesday, September 11

för 28år sedan

fick jag en lillebror, mins att jag var ganska stolt och att jag hade längtat efter honom länge jag var ju ändå 6år.




men då man är 28 är man väll typ vuxen, funderar................... funderar lite till.........................., vuxen nja min bror blir nog aldrig det han är släktens clown, han är lekfarbrorn och han är den där spralliga pellejönsen som aldrig kan sitta stilla, vist har han en vuxen sida också han kan skärpa sig då det behövs men han är härligast då han är sitt vanliga spralliga jag och han är den bästa morbror mina barn kan ha och den mest godhjärtade lillebror jag kan tänka mig, skulle inte vilja byta bort honom mot alla lillebröder i världen.



GRATTIS lillebror och lova att du aldrig blir riktigt stor.



jag är född på USAs nationaldag 4 juli och lillebror är född 11 september två dagar som får stor uppmärksamhet i USA men på helt olika sätt.



nä nu ska vi åka och fira födelsedagsbarnet


1 comment:

Anonymous said...

Mycket vackert skrivet på min ära. Jag ska lova att aldrig växa upp (på ett icke-Michael Jackson sätt) och leverera barnsligheter så länge du lever syrran :)
Kramen
// Lillebror