Sunday, October 14

Droger

varför använda droger då man kan pyssla, har fått injektion efter injektion i helgen med posetiv energi så jag hoppas de täcker hela veckan (troligast finns den kvar i månader) för vist de kommer ju kosta lite på min skröppelkropp men att skapa är en drog skapligt vanebildande men förutom tommare plånböcker är det nog inga negativa efekter med dena last.

har haft en superträff och jag är så lycklig fick ett 1:a pris idag också hade gjort en LO i temat idol/stjärna så jag smörade till det med en bild på Peter Jöback och de var en härlig färgkombination i svart och grönt bild kommer senare, ska även fota armbandet plus de Lo:s jag gjort det blev fem i går och bara en idag fast idag var min kropp inte riktigt lika sugen på att skapa som jag, jag dekorerade även två små nappflaskor bild kommer senare nu ska jag sortera blev de nyinköpta och röja ett kaosartat pysselrum.

lär bli en tidig kväll i kväll för min kropp skriker men jag har tankat så mycket posetiv energi i helgen att de är värt denna extra smärta.

Kramar från en Ulrica full med insperation och glädje efter en underbar helg

2 comments:

Annika said...

Tack för trevligt sällskap i helgen! Vi har alltid vältränade skrattmuskler efter träffarna! :-) Scrapmusklerna fick ju sitt med förstås. Jag ska fota det coola halsbandet jag fick av dig med och skryta med det i bloggen sen. :-)Kramis!

Karabara said...

Låter som om du har haft en härlig helg. Jag har själv pysslat lite i helgen, men har inte hunnit uppdatera bloggen än med bilderna... det kommer!
Kram Karin