Sunday, October 21

Lycklig

tänk vad beröm kan göra en glad, tack för all resons jag fått på förra helgens alster, jag har verkligen njutit av det och fortfarande bär jag med mig en varm känsla efter den helgen och hur trevligt allt var.

min kropp har sakta återhämtat sig och de har verkligen varit värd den extra värk som uppstod

nu har jag två veckor kvar till första julmarknaden så är jag tyst vet ni vad jag pysslar med, lär vandra mellan sägen och pysselbordet men skoj är det och första tomtarna i papperslera är färdiga och står på kösbordet och ser så där mysiga ut så jag längtar verkligen till marknaderna börjar fast mest längtar ajg tills ajg gjort färdigt allt på att göra listan för längden på den lsitan är inte så liten och de är mycket småpiller men jag hinner dejag hinner och de kunderna inte viste skulle finnas de mår dom inte dåligt av problemet är väll att dom inte kan köpa de heller då

KRAMAR

No comments: