Tuesday, November 27

Önskelista

kom på att jag lovat mor att skriva ner min önskelista så här kommer den

Jag önskar mig:

en fleccemorgonrock gärna i grönt och gärna lite stor i storleken så man kan vira in sig ordentligt

ett QK alfabet lite dyrt kanske
http://scrapaddicted.se/produkter.php?cat=61&sub=326&id=8628

detta också de är lite billigaremen ändå dyrt jag vet men jag vill så gärna ha dom
http://scrapaddicted.se/produkter.php?cat=61&sub=326&id=8627

en handbagage väska som man kan dra efter sig gärna i en stark färg typ grönt (väskorna har alltid en tendens att bli försenade då man åker till Lyon så de viktigaste måste med i handbagaget)

sedan lite tråkigare önskningar som inte är lika personliga

Handukar (våra nya badrum går i blått och svart/vit)
sängkläder
höganäsmuggar (gissa färgen)
kastruller och pannor som passar gasspis


Barnen önskar sig roliga saker
och helst inte sängkläder och sådant även om deras mor tycker de vore bra saker, K vill att hans nya rum ska gå i svart och L i rött svart och vitt
sedan önskar sig L allt möjligt med fotboll och elvistema och K där är det nog warhammers som gäller och böcker gärna på engelska.
kläder är också något båda skulle uppskatta annars saker som itne tar så stor plats i flyttlasset.

Maken han önskar sig typ de mindre roliga sakerna på min önskelista ;) så slipper jag få dom
eller en god whisky skulle han nog inte heller tacka nej till

No comments: