Sunday, December 2

en snabb titt

Har ju lovat men tid och ork finns inte för mer just nu men här kommer två bilder på vårt hus

ett utifrån och ett på vår trapp eller motivet på väggen i trappen tycker den var så fint och den ganska trånga trappen lyftes lite de är dessutom väldigt högt i tak där i trappen, de är tre sovrum uppe och ett gästrum/hobbyrum nere sedan är vardagsrummet stort där ska även ett matbord rymmas för köket är inte speciellt stort,





OK ni får en bonus också muren L förälskat sig i kan ni tänka er en bättre fotbollsmur, förhoppningvis växer vår nya gräsmatta upp snabbt så den är springbar redan till sommaren, dom var tvungen att göra om dreneringen lite därför är allt uppgrävt men nu är det fixat och sått. huset är ungefär ett år gammalt och de är inget fängelse utan galler för fönstren och fönsterluckor ingår liksom höga stängsel och portar bara att vänja sig med andra ord


mer kommer senare jag lovar men de har varit mycket nu har stått på marknad i helgen sedan L:s Hjärnskakning tyvärr har hon inte mått så bra i helgen men mår bättre nu sedan är det ju massa annat som snurrar på just nu med jul, flytt, julklappar, språklektioner, och sådant som bara hör till vardagslivet med hundar resande gubbe och tonåringar, men ha tålamod jag ska bombardera med bilder även från hus vi ej valde.

föresten igår kväll var jag och lyssnade på denna herre



Hans röst kan verkligen få en att glömma, jag var trött hade väldigt ont i nacken, stolen var super oskön och jag var frusen (hade ju stått ute hela dagen ) men allt de försvann direkt de första tonerna hördes, sedan satt jag ju bra placerad längst fram mitten kunde inte låta bli att fota en(hel) del sedan fick jag biljetterna signerade så det blir nog scrappat en sida eller två skulle jag tro :)

har ni inte köpt Peter jöbacks skiva så tycker jag ni ska göra det för den är underbar både i musik och budskap, han har en så härlig röst och hans julskiva är också ett enormt bra köp om ni inte redan har den KÖP DEN

nog med reklam sängen kallar

1 comment:

Anonymous said...

Urtjusigt i trappan!