Thursday, December 27

så här bor vi nu

http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/77844
nu är huset ute på hemnet titta men klaga inte fotografen hade nog inte sin bästa dag och jag han inte riktigt med i svängarna främst då han sa att han skulle komma och tillägsfotografera lite så allt är väll inte som jag ville men vårt liv är kaos just nu så dessa bilder passar kanske, upplever dock inte barnens rum så färgstarka i verkligheten och JA taket i gillestugan är svart, blir mycket bättre bild på bioduken då, får hoppas dom som köper huset också vill ha en bio i källaren.

fortsätter röjer grejer så jag ser i kors samtidigt som flyttdatum närmar sig och tid och ork försvinner men det får väll bli som det blir önskar just nu att jag fick sitta ner och pyssla lite bara skulle vara så skönt. nä måste rusa dottern tjatar om en sak som ligger nedpackad bäst jag söker upp den innan hon börjar gräva i lådorna själv

No comments: