Sunday, December 23

två marsvin mindre

Nu har Plexus och Harry fått ett nytt hem och i morgonbitti är det en nioårig kille som vaknar och upptäcker att han fått två husdjur under natten, gissar att han blir lycklig och småkillarna lär också få det mysigt med en ny liten ägare som älskar dom och sköter om dom, för saningen är ju att efter något år tröttnade L på dessa herrar inte så att hon älskade dom mindre men alla dessa timmar med ett marsvin i knät och hinderbane byggning osv minskade och tillslut hamnade dom i köket så dom fick nått sällskap i alla fall. så detta blir helt klart bäst för alla men vist kommer man sakna deras skrik då man går i kylskåpet eller råkar ta en frukt däremot komemr jag inte sakna grälen om burstädning och de dåliga samvete jag fått då jag känner att jag inte ägnat dom tillräckligt med tid då dottern ibland haft mycket att göra.

nu ska jag gå och fortsätta göra lite julgodis älskar verkligen att de är min uppgift till julbordet tänk vilken dröm för en gottegris som jag :)

Julkramar

No comments: