Monday, January 7

städa städa

varje freda ååså varje jul de tycker jag är kul..................

eller inte

men nu är det klart i källaren allt är rensat där sedan idag tog jag köksskåpen så där är det rensat det jag har kvar förutom styling då är garderoberna vi har ju bara 13st *puh* men värst blir nog sonens garderober och han vägrar rensa själv och han har så mycket jag tycker är onödigt men han vill ha kvar så regeln får väll bli den som städar får kasta som tur är har vi redan gjort halva rummet den värsta.

ikväll äts sista middagen i detta hus i morgon bjuder grannarna på middag och på onsdag skulle vi få äta hos mor och far och sedan blir det ju hotellivet och utemat, föresten vovvarna flyger ned med oss kanske blir det lite bökigt men ändå enklare än om någon måste åka och hämta dom eller om dom skulle åka själv.

nu längtar jag till allt är färdigt och vi är på plats med möbler och allt

fick föresten en vinst i min brevlåda idag var inne på magnolias blogg under december och vann en stor hjärt stämpel den skulle nog kunna pasa perfekt till de bröllpsinbjudningskort jag lovat göra i vår

Kram

No comments: