Wednesday, February 13

Äntligen bilder


Alla hjärtans dag i morgon och dessa små lite udda brev hoppas jag kommer fram till nya ägare i sverige, har hittat modellen i en bok på franska och lite måste jag ju ha fattat.













Har börjat med en bok om mig men den har inte fått så mycket text ännu, gillar sidan med mina gamla skolbilder vist är jag mig lik :)







Har även klätt lite askar och böcker vet att sista bokbilden inte är så bra men jag ska ge bort den i morgonbitti så det blev inge bättre foto tyvärr. den bruna boken gav jag nämligen till en av mina grannar och hennes dotter blev lite avundsjuk så självklart fick hon en också eller ska få i morgon vist passar den boken en 13årig flicka, man ser inte riktigt men bakom mittenblomman sittern en lilablomma och mittenremsan är grön, åså lite prickigt då, de två askarna med döskallar är det en annan svenska som fått eller hennes barn då som tack för all skjuts barnen fått.
nu har ni fått en liten uppdaterng vad som hänt senaste tiden
kram Ulrica







3 comments:

Anonymous said...

Hej har fått mitt Hjärta
TACK MOR

Anonymous said...

Oj oj oj så snygga grejjer du har gjort! Hur är det annars, trivs ni i la France?

Anonymous said...

Oj vad massa fina saker du gjort på slutet, både i detta inlägget och det tidigare!!
Kram Annelie