Friday, May 2

Lite av varje

Här kommer ätnligen lite alster jag gjort på slutet är ett tag sedan jag fotade och nån kan råka vara dublett men då får ni stå ut. nu har jag äntligen börjat känna ett sug igen och Lo:n längre ned gjordes i helgen och en ny påbörjad är på G så vem vet nu kanske det blir fart i maskineriet igen


Äntligen minns ni för väldigt länge sedan då jag berättade att jag dekorerade en väska med julpapper här har ni äntligen resultatet så julig känns det ju inte tycker jag mer kärleksfull hoppas jag frågan är bara vad jag ska ha i den.


Hjärtan den ihåliga är jag jätte nöjd med, medan jag inte känner mig riktigt färdig med den andra har bara inte kommit på vad som saknas ännu
klossar vet inte om jag visat dessa förut är gjort på små träsklossar typ byggklossar och min tanke är nog att jag nån gång ska göra en hel hög så man verkligen kan bygga med dom om man vill dessa har lite kärlekstema med ugglor på den ena och grodor på den andra.

sonen är inte den som jag scrappar så ofta på egen hand både för att han sällan är med på kort plus att jag tycker det är så mycket svårare att göra killsidor speciellt då jag inte vill de ska bli för manligt, papperet i bakgrunden kommer från roug de garance en fransk tillverkare med massa härliga papper i flera olika serier och väldigt mycket färger. kortet på sidan är taget dagen före sonens 15årsdag och ni ser de livsråd jag ger honom ett enkelt men tydligt råd :)
Dessa söta stämplar är jag total kär i främst fåglarna har även gnuggisfåglar allt hittat i min nya favoritbutik här i stan, länk finns i ett inlägg längre ned fast just nu har jag köpförbud tills jag börjar skapa igen, men jag längtar redan till nästa besök i den butiken.
Kramar Ulrica
och vill ni se hur det går för oss glöm inte kolla min virrhöneblogg







3 comments:

Anonymous said...

många härliga saker du gjort!
gillar speciellt hjärtat.

ha det gott!

kram Lise-Lott

Anonymous said...

Tycker då inte att det ser ut som att du har nån scrapblock inte! Ursnygga alster har du ju gjort!

Här i Umeå har våren kommit för att stanna nu (hoppas jag!) och dagstemperaturen ligger på runt 15 plusgrader.

Kram!

Anonymous said...

Kul med scrappade klossar. Det kanske man skulle ta och testa!