Monday, November 15

Pysselträff

Pysselhäxorna hade pysselträff i Umeå i Lördags och jag var med så klart, det var jätte trevligt och jag fick massa posetiv energi, mötte massa nya och gamla vänner , shoppade och njöt av att vara hemma i Sverige igen.

Här kommer lite av vad jag lyckades skapa


En altrad box
en LO

en Galen LO efter en lika galen skiss, jag fick för mig 20 minuter innan tävlingsbidraget skulle in att jag skulle delta så det gick galet snabbt att göra också men jag gillar den eventuellt ska jag fylla på med lite fler prickar.

också ett bidrag efter en skiss och med denna vann jag ett pris från Stämpelgården :)

Gjorde några smycken också men har glömt fota dom och allt ligger nedpackat just nu.
Var en superhärlig träff även om man är skapligt mör då man pysslar fram till midnatt och sedan ska på marknad dagen efter (är huvudet dumt får kroppen lida), men även den gick över förväntan och att det kommer gamla kunder som blir så glada att man är tillbaka det värmer och även många knallar som blev glada av att se mig igen.
Så min kropp skriker av värk men mitt hjärta är så fyllt av posetiv energi att det verkligen är värt det dock tror jag ska planera bättre nästa gång för jag lär vara mör länge länge.

No comments: