Monday, October 31

En liten titt


så här såg mitt marknadsbord ut i Flurkmark i helgen tyvärr var försäljningen inte så bra men sällskapet och kunderna trevliga och de är ju också viktigt.

en liten titt på mina örhängen

allra senaste är dessa två

sedan har jag gjort lite svampar för att hedra svampgalningarna och det verkar som om jag inte är ensam om att ha släktingar som är helt galen i svamp

lite tomtar ingen av dom som syns är årets modell dom är dock lite mer lik den man bara ser halva av men utan fötter

en domherre eller snögubbar i öronen kanske eller varför inte ett par hjortron

det var en liten titt av vad jag gör och säljer

3 comments:

muminmamman said...

vill köpa tomtarna, underbara /Ingalill .Kontnärsshopen

Virrhönan said...

Ingalill jag titta in i butiken till veckan så fixa vi det

Marie/Mison said...

Tack för en trevlig helg!