Friday, June 16

Hur får man motivation

till de man egentligen ska göra, just nu väntar närmare 40 par örhängen på att bli lackade och 30 halsband men lackar jag nä jag sitter här och fördröjer tiden så mycket jag bara kan, skulle ju kunna gå och plocka undan lite i hemmet istället då de är väll en bättre ursäkt men nä jag måste bara kolla mailen först :)

någon som känner igen sig hur länge kan man sinka tiden egentligen, men det är så lungt här hemma dottern har sovit borta och sonen lullar med sitt som vanligt hundarna och katten ligger på altanen och trånar ut i regnet och jag lyssnar på en ny skiva som maken köpt Dixie chicks heter gruppen och skivan är bra och harmonisk perfekt att lyssna på framför datorn ;) säkert lika skön att lyssna till om man lackar men de har jag ju inte tid med just nu jag måste ju bara....... gå ut med hundarna lite och sedan behöver jag ju kolla mailen igen och jag ska bara och ska bara och ska bara.

Nä nu ska jag skärpa mig om jag sätter mig och lackar nu så kan jag utan dåligt samvete gå till kiosken sedan och köpa en glass min sommarfavorit är magnum med yougurt glass den med mörk choklad, mums, tittar solen fram kanske vovvarna får sig en piggelin att dela på.

jag ska gå och lacka nu ska bara kolla mailen först :)

Kram Ulrica

No comments: