Tuesday, July 11

Ingen sladdis i detta hus

efter att ha tillbringat dagen med tre småtroll i åldrarna 5, 3 och 1 år inser jag att sladdis blir det då aldrig i detta hus oj så skönt det är att ha gjort bort bebistiden, slippa bajsblöjor, matkladd, och trötta griniga barn redan vid middagen nä det är nog skönt med tonåringar ändå, men de små är mysiga att låna så länge dom är tyst och luktfria ;)

är helt slut efter helgen och inte blev detta bättre men mysiga är dom dessa trollungar.
tänkte visa lite av allt fint jag fick på min födelsedag , massa fina kort och även en massa roliga papper av min man









nä nu ska jag överge datorn för soffan tror det blir en tidig kväll i kväll

Kramar

2 comments:

Anonymous said...

Vad mycket fint du fick av din gubbe!

Kram Cia som heller inte vill ha några bebisar, räcker med den blivande som komma skall (farmor ska jag ju bli)

Anonymous said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»