Wednesday, October 11

Packa

På Ulrica sätt har jag packat i flera dagar men jag har ju nästan inget att packa ännu (tänkte packa ner destomer på vägen hem) men det ingår liksom i resan tycker jag, maken han har inte ens plockat fram sin resväska ännu men han är ju van att resa, håll era tummarna att vädret är stabilt bara och att min ork finns kvar även på lördagen så jag orkar umgås med mina goa pysselkompisar.

Kommer nog sakna mina söta vovvisar men de lär ha det gött hemma hos mormor och morfar och bli väldigt bortskämda.

hoppas jag har någon pysselork kvar då jag kommer hem planerna nu är att jag ska pyssla lite med vänner på lördag men jag planerar mest att shoppa :) och prata och till veckan blir det nog mest vila och beundra alla nya inköp om jag nu shoppar något alls sist jag släpptes lös i en scrappaffär gick jag ut med en påse för under 200.- inte alls vad jag planerat men jag blev så förvirrad av allt jag såg att jag bara tog guldkornen men nu är jag nog mer förberedd och har en liten inköpslista

vi hörs efter helgen
Kram

1 comment:

Annika said...

Ha det så bra på resan! Shoppa loss ordentligt nu! :-D Kramis!