Friday, June 22

En Skön Midsommar

Hoppas jag ni alla får

och det gör även Kiara och resten av vår familj


här började den tidigt med ett pling på dörren 7.40 då jag vaknade var personen bakom dörren inte så välkommen men då jag öppnade dörren och såg att kära lillebror stod där med ett gäng frächa jordgubbar (han hade plockat fram de finaste till systra sin) då gjorde det inget att morgonen var tidig.

Måste få rekomendera en bok så här på midsommar och allt är nämligen bokens fel att jag är trötter idag somnade inte för än efter tre då jag inte kunde lägga den ifrån mig och maken hade ju somnat framför tv:n så det var ingen som gnälde att jag låg och läste. boken heter Dödens Kemi av Simon Beckett, den är läskig , klurig men superbra helt klart värd ett par trötta grusga ögon nu på morgonen.

Nu ska jag hoppa i duchen och göra mig midsommar fin det blir som vanligt en tripp till firandet i Flurkmark och aktionen där och vi ska även hämta hem K som sovit över hos mina yngsta kusiner i Långbränna igår var det nämligen trippelkalas i släkten så ett litet grattis i efterskott skickar jag till Mormor och min älsta kusin P och min yngsta kusin E alla 3 född på samma dag inte illa vist.


måste visa en bild till bara 13 juni tog en av mina kusiner studenten och till den vackra mössan hade han fått matchande kallingar ;)

Nu har vi i alla fall en Kock i släkten inte illa alls
Ha en skön dag och hoppas vädret blir vackert och dagen lugn och ni som ska dansa runt midsommarstången dansa lite från mig också
Kramar Ulrica

No comments: