Monday, June 11

Måste komma ihåg

att uppdatera mig här lite ibland också, men då jag har mer än en sak för mig under veckorna nu så hinner jag inte eller egentligen hinner jag men jag har inte ork att konsenterar mig länge nog. *virr*virr*

denna helg var jag ledig (skönt) men självklart jobbade jag inte en massa inför nästa helg utan jag slappade, på lördagen följde jag med L på fotbollsmatch och sedan hamnade vi på stan eftersom K var och spelade Warhammers så då fick han skjuts hem och hans syrra fick lite stantid (hur stangalen är man i den åldern egentligen) lite glass han vi äta också, söndagen blev en sovar dag för mig värmen tär på kroppen även om det är skönt så är den även jobbig, ja ni vet nog hur jag menar dessutom blåser de en massa här och jag och blåst går inte ihop.

På söndagen var L var med sin far och såg Umeå IK få stryk av Djurgården, de var väll de enda negativa enligt fröken L hon var salig de var hennes första riktiga fotbollsmatch och en sak var vist säker de var inte sista. maken har dock lovat att ta med henne på en herrmatch för de är ju lite mer fart i dom påstår han.

nu ska jag fortsätta skapa är lite mycket nu i morgon är det skolavslutning sedan brännbollsturnering på onsdag tar min kusin E studenten och på torsdag fyller min kära gamla mamma hela 54 år.

kan ju inte berätta här vad mamma ska få men jag tror hon blir nöjd och de är en present som nog kan räcka väldigt länge om hon vill kanske får ni se lite på torsdag.

tillbaka till pysselvrån med mig
KRAM

1 comment:

Annika said...

Ha det gott och glöm inte att dricka mycket i värmen! Kramis!