Thursday, September 20

en komentar kan göra så mycket

och ibland har man tur



http://scrapaddicted.blogg.se/



så sällan jag vinner något och nu när jag inte har pysseltorka är det svårare men vad tur att det ibland bara räcker med en komentar kan ett litet hej glädja enormt vill ju veta vilka som tittar in då och då.



för den delen gillar jag också att få komentarer i min blogg även om ni får bläddra en bit nu för att hitta några skapelser





visar något annat jag pysslat med lite tidigare men ej fotat panduro har en slags rund mojäng som man enkelt virkar med lite som fingervirkning men istället för mina fingrar är det piggar på en cirkel de finns olika storlekar och är väldigt enkel att jobba med och denna mössa är egentligen till barnens yngsta kusin men kiara passade också i den







plus en sida jag tror jag inte visat tidigare var någon gång efter en mall men jag blev inte hundra nöjd men nu får ni se den ändå i brist på annat

de är från min födelsedag och man ser skilnaden på papperna bättre live för de är både olika papper och ett band gömt i skapelsen

1 comment:

Anonymous said...

Grattis till vinsten hos Jane. Ha en trevlig helg :-)