Sunday, September 2

Förkylt

är det här barnen är påväg att bli friskare och ingen av dom har varit så sjuk att dom inte kunde gå i skolan men deras mor blir så klart ordentligt däckad och om ni viste hur ont de gör att hosta då man har ont i nacken också räcker det inte med att det känns som om lungorna ska lossna, blä hatar att vara sjuk speciellt så här halvförkyld då man är för pigg för att däcka helt men ändå har noll ork.


angående flytten är vi nu på G det blir Janurari som vi byter land om nu allt går som det ska jag och barnen blev i alla fall godkända i hälsokontrollen, sonen är dock fortfarande anti flytt vilket känns tråkigt men han är ju en kille som vill ha kontroll och nu tänjer vi ju alla gränser tror dock han kommer vara den som kommer klara språket bäst.


så just nu töms huset på skräp, jag håller på att knåpa ihop pysselpåsar som ajg ska kränga både på marknder och loppis har ju mängder jag inte behöver och tyvärr är jag ingen tradera säljare så det får bli så att ni som bor nära får turen att göra fynd.



Vi har dock några saker vi måste bli av med innan flytt den ena är marsvinen någon som känner någon som vill ha två underbara marsvin, får dom bara ett bra och kärleksfullt hem så får man med allt tillbehör (bla spån som nog räcker i över ett halvår) (plexus är han i trähuset och Harry sitter i plasthuset)
Harry har även en liten speciell historia då han blev räddad från att bli ormmat som unge och sedan fick vi köpa honom för en symbolisk summa så Hans hela namn är Harry Ormmat helt enkelt och det känns extra viktigt att han får fortsätta ha ett bra liv



sedan har vi han som måste få det bäst Sigge, vi ska förska få någon som vill bo i huset och som även vill ha en katt de vore ju bäst för alla annars får jag väll gå och knacka dörr och be på mina bara knän att någon vill ha en kisse.

de är massa att tänka på hus som ska hyras ut och allt ska klaffa och det känns både jätte spännande och skrämande man vet ju vad man har men inte vad man får.



min största mardröm just nu är franskan men på nått sätt måste den ju fastna.



I morgon fyller min svägerska år så hon får ett grattis via bloggen mer firning blir det då Lillebror fyller år nästa vecka då ska vi fira er båda med buller och bong

1 comment:

Unknown said...

Lycka till med flytten!
Hoppas ni hittar nått hem åt djuren!